۳۳دارم دودختردارم بعد۸سال بچه دارشدیم
من ۳۴سالمه
۱۵ساله ازدواج کردم
۲سال بعد از ازدواج بچه دارشدم
پسر بزرگم حسین ۱۳سالشه
پسر کوچیکم حسام۴سالشه
من ۳۴ سالمه۴ ماه بعد ازدواجم حامله شدم،همین یه دختر و دارم خدا برام حفظش کنه همچنین همهی بچهها رو برای مادراشون❤️
من ۱۸عقد شدم ۲۳رفتمسرزندگی
۲۵زایمان کردم خدا بهم یه گل پسر زیبا به اسم شاهان داد.وفقطهمین یکدونه رودارم
سلام من ۲۵ سالگی نامزد کردم ۲۷ سالگی عروسی کردم بعد ۴ سال خدا یه گل پسر بهم داد
منم ۲۶سالمه
۷ماه بعد ازدواج باردار شدم
الان گل دخترم ۳ساله ۹ماهشه
۳۱ سالمه.بچه اولمو ۲ ماه بعد ازدواج باردار شدم سقط شد بچه دوم ۶ ماه بعد از ازدواج
۲۵ سالمه ۱۶عروسی گرفتم تا۲۰بچه دار نشدم یه دکتر بهم تو بعد از۲۰ میتونی بچه دارشی پسرم الان ۳سالو۷ماهشه
۱۰ هفته ام باردارم البته ناخواسته به شدت بارداری سخت و استراحت مطلقی بودم امیدوارم سر این بخیر بگذره چون بابچه کوچیک نمیشه استراحت کرد
۳۰ سالمه یه سال بعد عروسی حامله شدم همین یدونه گل پسرو دارم
سلام❤️
۲۷سالمه بعده سه ماه باردارشدم یه دونه پسردارم
33سالم بعد 9سال باردار شدم خدا دوتا فرشته بهم داده یه دخمل چهارساله ویه فسقلی 1ساله
الهی خدا به دلت بده
من ۴۱ سال
۲۴ سال ازدواج کردم ۳۲ اولی رو اوردم
از دستش دادم
دومی رو ۳۶ سال
البته اینو بگم نازایی نداشتم
زندگیمون از لحاظ مالی و روانی خوب پیش نرفت
۳۳سالمه
۳ماه بعد عروسی حامله شدم
۳۶ سالمه پنج سال بعد از عروسی بچه دار شدم همین یه دونه هم دارم
من ۲۳سالمه
بعد ۲سال باردارشدم
۲تا گل پسر دارم یدونه ۳سال و ۸ماه یدونه
یدونه ۱سال و ۹ماه 💗💖
انشاالله هرکی چشم انتظاره هرچه سریعتر مادربشه🌸💖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.