باد شکم زیاد بچه از چیه؟

۳ پاسخ

اگر از شیرخودت تغذیه میکنه عرق رازیانه و زیره بخور که نفخشو بگیره و بعد از هربار شیردهی حتما عاروقش بگیر

طبیعیه دیگه . چند ماه از جفت بدون دردسر تغذیه کرده الان مجبوره خودش بخوره ، معده و روده باید خودشونو به کار بگیرن که تقویت شن
سعی کن نفاخ زیاد نخوری که خیلی اذیت نشه

تغذیه مادر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی