هم غذاجدا براش میپزم هم مال سفره میدم تاعادت کنه
من از یک سالگی شروع کردم
من از ۱۰ماهگی شروع کردم
۹ ماهگی
غذای خودمون رو کم نمک تر و کم روغن تر و بدون رب میدم بهش
من از ۱۰ ماهگی دادم
چون دیگه غذاهای خودش ک نمک و ادویه و....نداشت نمیخورد و دوست نداشت
دکترش گفت از ۹ ماهگی غذای سفره بده منم همینکارو کردم
من ۱ ماهه میدم بش
نه تا یکسالگی، تازه شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.