۱۰ پاسخ

من هم شیر خودم میدم با شیشه شیر هم شیرخشک مخصوص نوزادان نارس

خیلیا دیدم از اول شیرخشک دادن چه اشکالی داره شیرخشک بدی؟
پسر خودمم تا چهارماهگی کمکی خورد بعدش شیرخشکی شد همش میگم خداروشکر کمکی بهش شیرخشک میدادم وگرنه چجوری میخواستم شیر خودمو قطع کنم

منم خودمو کشتم شیر هیچی ندارم دارم شیر خشک میدم نان کامفورت اپتامیل اچ آ

من آپتامیل میدم چون مثل شیرمادره

من از ان ای سیو که اومد بعد سه روزی بهش دادم کمکی
خیلی هم خوبه شیر خشک همه ی ویتامینی داره
من خودم کم خونی شدید دارم ویتامین دی ام پایینه این شیر میخاد چه ویتامینی برا بچه برسونه ؟

من گیگوز و اپتامیل و ببلاک دادم
ک بابت رفلاکسش الان نان ar میدم

دختر من از اول شیر خشک خورد.شیر خودمو نخورد

من از ۱۲ روزگی شیر خشک دادم به آرن این یکیم خیلی زیاد قصد دارم شیرخشک بدم

من گیگوز دادم
تاتپل شه

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی