۸ پاسخ

من دو سه روزه میدم بچم هنوزم نفخ داره

من برا زردی ب دخترم میدم

دوست من میده خیلی تعریفشو میکرد

دکترا خیلی گیگوز رو قبول دارن
مخصوصا برای نوزادی که نفخ و گوارش دارن
برای وزن دهی هم عالیه

منم میدم راضیم

من استفاده میکنم خوبه

واس زردی پسرم که ۲۵روزه بود دکتر داد

من دوستم میده راضیه خودم ببلاک میدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی