من عزیزم نه نوک داشت نه شیر ولی نترس بزار میک بزنه چنان شیر بیاد تو سینه ات
منم شیر خودممیدم ولی جونتداره سیرنمیشه گریه میکنهمجبورم شیر خشک بدم😭
من شیرخشک نان دادم به بچه هم گذاشتم سینمو مک بزنه ،الان خداروشکر یکی دوروزه شیرم راه افتاده
یه توصیه که برای اومدن شیر خیییلی عالیه شیر خشک درست میکنی به اندازه ۱۰ نهایت ۱۵ سیسی نه بیشتر با سرنگ بکش بچه رو بزار زیر سینه و سینه تو دهنش قطره قطره با سرنگ از بالا بنداز رو سینه یا گوشه دهانش بزار بچه فکر میکنه شیر از سینه داره میاد و همین قضیه باعث میشه که مکیدنش قوی بشه و شیر زود بیاد
معمولا هم شیر خوب سه چهار روز طول میبره تا بیاد
قرص شیردهی لاکتول هم فووووق العاده هست تو این قضیه
منم چهار روز زایمان کردم و این کارا رو انجام دادم
اولش همه شیر ندارن نگران نباش حتما میاد
مم تا ۴ روز هیچی نداشتم
بعد ۴ روز کم کم شروع شد و بازم تا روز ۸.۹ نتونستم بدم
دیکه کم کم شروع کردم با شیردوش دوشیدم با شیشه میخورد
دیکه الان تازه ۴ روزه سینه بهش میدم ولی بد خوری میکنه ولی دیکه میگیره میخوره چند دقیقه ای
تازه داره راه مییفته
اصلان فکر اینو نکن ک شیر نداری منم اینطور فکر میکردم تا ی هفته شما شیرت کمه بعدی هفته سعی کن ماهی بخوری قطره شیر افزار هم استفاده کنی خیلی خوب میشه شیرت
اگه از نظر مالی و بر چه حساسیت نداشته باشه چه میدونم رفلاکس و اینا به نظر من شیر خشک از همه چی بهتره حداقل یه بچه جوندار داری چون شیر مادر یه مدت است بعدش دیگه کم کم میشه آدم خیلی اذیت میشه غذا زیاد میخوری وزنت میره بالا چه میدونم نفاخ نخور این کارو کن اون کارو کن
عرق رازیانه باعث افزایش شیرمیشه
آب هویجم همینطور
بعد چند روز شیرت میاد
اپتامیل میدم ولی وزنش کم شدع قرار عوض کنم
من هنوزم ندارم ..! شیرافزا اینام میخورم نهاااایت ۲۰،۳۰ سی سی
انقدم ناراحت شدم که بدتر شد
من از اول شیر خشک میدم به به بچه ام چرا نگرانی
معمولا اولش شیر ندارن شیر خشک میدن این عادیه
زایمان نکردین شما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.