سلام میتونم به دخترم ژله بدم هشت ماهشه ؟؟؟

۵ پاسخ

والا من دادم چیزیش نشده حالا میدونم ضرر داره ولی یکی دوبار چیزی نمیشه

ژله همش شکر هستش. و بخاطر اینکه لیزه شدیدا خطر خفگی داره. اصلا ندید

از نظر علمی
نه نباید بدید
قند و شکر زیاد داره و برای بچه خوب نیست

وایی ژله خیلی خطرناکه نده بهش

اها اوکی

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرموجانان جان مامان پسرموجانان جان ۱۷ ماهگی