والا من دادم چیزیش نشده حالا میدونم ضرر داره ولی یکی دوبار چیزی نمیشه
ژله همش شکر هستش. و بخاطر اینکه لیزه شدیدا خطر خفگی داره. اصلا ندید
از نظر علمی
نه نباید بدید
قند و شکر زیاد داره و برای بچه خوب نیست
وایی ژله خیلی خطرناکه نده بهش
اها اوکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.