منم موهام اینجوری بود رفتم پیش دکتر مو برام دارو که داد الان اینا هم رشد کردن
به نظرم نزن چون جزوی از موهات هست
یادمه ی همکلاسی داشتم با ژیلیت جلو موهاش رو میزد خیلی بد و سیاه شده
بود پیشونیش و هی تیز تیزمیشد
اگه بزنی پیشونیت خیلی بلند نمیشه؟؟؟؟اگه پیشونیت بلند نمیشه لیزر کن
منم جدیدا در اومده باهاش میشه ی چتری جداگانه بزنم🤣
ببین تازگیا انقد بلند شدن قبلا اینجوری نبود
عزیزن این baby hair نزن بلند میشه
هیچوقت نزدم اندازه موهای اصلیمه
وای خیلی جذابه کاش منم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.