۶ پاسخ

منم موهام اینجوری بود رفتم پیش دکتر مو برام دارو که داد الان اینا هم رشد کردن
به نظرم نزن چون جزوی از موهات هست
یادمه ی همکلاسی داشتم با ژیلیت جلو موهاش رو میزد خیلی بد و سیاه شده
بود پیشونیش و هی تیز تیزمیشد

اگه بزنی پیشونیت خیلی بلند نمیشه؟؟؟؟اگه پیشونیت بلند نمیشه لیزر کن

منم جدیدا در اومده باهاش میشه ی چتری جداگانه بزنم🤣
ببین تازگیا انقد بلند شدن قبلا اینجوری نبود

تصویر

عزیزن این baby hair نزن بلند میشه

هیچوقت نزدم اندازه موهای اصلیمه

وای خیلی جذابه کاش منم داشتم

سوال های مرتبط