۶ پاسخ

من صب ۶ شروع شد ساعت ۱ونیم رفتم زایشگاه ساعت ۴ هم زایمان کردم💖

من۱شب شروع شد ۴رفتم بیمارستان سه سانت بودم بستریم کردن ۸و نیم صبح زایمان کردم

از سرشب ساعت ۶درد داشتم ورزش و پیاده تو خونه کردم وایسادم درد هام شدید بشه بعد برم ساعت ۳/۳۰ درد ها به یکی دو دقیقه رسید رفتم پنچ سانت بودم صبح ساعت ۵ به شیش زایمان کردم

من همون موقعه بلند شدم رفتم میخواستم ببینم چند سانتم یک سانت بودم گفت برو خونه ولی همون موقعه اوفتادم سر خونریزی دیگه نگهم داشتن

دردم شروع‌نشد😑😑 41 هفته به زور بستریم کردن با آمپول فشار زایمان کردم
اما اگه دردت شروع بشه زود نرو بیمارستان چون زیر 4 سانت بستری نمیکنن. بذار هروقت دردت منظم شد و هر 5 دقیقه، اونوقت برو

من صبح ساعت ۶ و نیم شرو شد شب ساعت ۱ رفتم تجربه مو گذاشتم دوس داشتی بخون

سوال های مرتبط