من صب ۶ شروع شد ساعت ۱ونیم رفتم زایشگاه ساعت ۴ هم زایمان کردم💖
من۱شب شروع شد ۴رفتم بیمارستان سه سانت بودم بستریم کردن ۸و نیم صبح زایمان کردم
از سرشب ساعت ۶درد داشتم ورزش و پیاده تو خونه کردم وایسادم درد هام شدید بشه بعد برم ساعت ۳/۳۰ درد ها به یکی دو دقیقه رسید رفتم پنچ سانت بودم صبح ساعت ۵ به شیش زایمان کردم
من همون موقعه بلند شدم رفتم میخواستم ببینم چند سانتم یک سانت بودم گفت برو خونه ولی همون موقعه اوفتادم سر خونریزی دیگه نگهم داشتن
دردم شروعنشد😑😑 41 هفته به زور بستریم کردن با آمپول فشار زایمان کردم
اما اگه دردت شروع بشه زود نرو بیمارستان چون زیر 4 سانت بستری نمیکنن. بذار هروقت دردت منظم شد و هر 5 دقیقه، اونوقت برو
من صبح ساعت ۶ و نیم شرو شد شب ساعت ۱ رفتم تجربه مو گذاشتم دوس داشتی بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.