۸ پاسخ

پله بالا و پایین کن زیاد و خاکشیر با آب ولرم بخور دهانه رو نرم میکنه...من خوردم انقباض هام شروع شد البته هفته ۳۹ و ۳ روز بودم

پله
دخول عمیق
مثل گربه چهار دست و پا خونه رو با نپتون جارو بکش

خسته شدی یکم صبر کن اوضاع خوب بشه
من هم خیلی دوست داشتم ک زود زایمان کنم هرکاری هم کردم ک فقط دهانه ای رحمم باز بشه
ولی بعدش گفتم کار خدا بی حکمت نیست

زوده که حالا

صبر کن باید ۴۰ برسی

دونستی ب منم بگو

هنوز که زوده

هیچی فایده نداره

سوال های مرتبط