من۳۸ هفته و ۶ روز کیسه آبم پاره شد. رفتمبیمارستان گفت برو زایشگاه. دهانه رحمم ۲ سانت بود.امپول فشار زدن تا ۷ سانت درد کشیدم ضربان قلب بچه مافت کرد بردنمسزارین.😕 هر دوتا درد و کشیدم
منم منتظرم 🫠🫣🤣
هرکاری میکنم ازسی وشش هفته بازم هیچی
هیچکار
منم موندم هیچ خبری نیست
آمپول فشار🤣
دوست دارم ۳۷ هفته دردام شروع بشه اما نمیدونم چکار کنم
سوال منم هست
پیاده روی تو خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.