خانما شما چیکار کردین دردتون شروع شد و زایمان کردین 😐

۹ پاسخ

من‌۳۸ هفته و ۶ روز کیسه آبم پاره شد. رفتم‌بیمارستان گفت برو زایشگاه. دهانه رحمم ۲ سانت بود.امپول فشار زدن تا ۷ سانت درد کشیدم ضربان قلب بچه م‌افت کرد بردنم‌سزارین.😕 هر دوتا درد و کشیدم

منم منتظرم 🫠🫣🤣

هرکاری میکنم ازسی وشش هفته بازم هیچی

هیچکار

منم موندم هیچ خبری نیست

آمپول فشار🤣

دوست دارم ۳۷ هفته دردام شروع بشه اما نمیدونم چکار کنم

سوال منم هست

پیاده روی تو خونه

سوال های مرتبط