نان۱ساده
اکر نه گیگوز
یگانه جان اپتامیل خوبه ولی کم پیدا میشه سخته گرفتنش نان همه جا هست و بهتره از همون اول به نان وابسته اش گنی چون اپتامیل سخت پیدا میشه
به نظرم آپتامیل سبک باشه
نان و آپتامیل به هر نوزادی سازگار نیست سوپرامیل ۱ عالیه
سوپرامیل ۱ بگیر عالیه
نان خوب نیست
من نان ۱کامفورت بهم داد داروخونه
آپتامیل عالیه ، باعث میشه شکم بچه کار کنه و دل درد و کولیک نگیره
فکر کنم اگر توی ساک باشه ضرری نداره اول سعی کن شیر خودتو بدی اگر یموقع نشد ابتامیل حساسیت نمیده
خب چرا میخای شیرخشک بگیری اصلا؟
چرا میخوای شیرخشک بدی؟ آدم حسرت میخوره والا بچه سریع یاد میگیرع دیگه سینه نمیگیره . حداقل آغوز رو بخوره بچه
به من ۳ روزگی دکتر گفت آپتامیل بده خوب بود براش تا به ماهگیش کبعدش کولیک داشت عوض کردم
من ابتامیل خریدم
من اپتامیل خریدم تا دوسال انقضا داره.تحقیق کردم بدون حساسیت و بدون یبوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.