خانوما آبگوشت میشه یکم ب بچه داد؟

۴ پاسخ

ادویه داره!

من دوروزه دارم میدم خیلی خوب میخوره

من‌میدم به پسرم همیشه خیلی ام دوست داره

بدون ادویه من دادم

سوال های مرتبط

مامان saren 🩷 مامان saren 🩷 ۱ سالگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱ سالگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی