خودمم تا همین الان داغونم تا پماد میزنم بهتره همین که نزنم باز درد داره ولی فقط تا دو ماه اینجور بعدش دیگه خوب میشیم
اصلا تا دو ماه همین جوری دردشون شدید تر هم میشه پماد شقاق سینه بگیر وگرنه داغون میشی
روزای اول سینه درد داری چونه بچه هنوز قوی نیستش که محکم میک بزنه اگ شیردوش داری شیرتو بدوش یکم سینه هات درد نگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.