کی تپش قلب داره

۵ پاسخ

سلام من داشتم اوایل بار داریم با دکترم در میون گذاشتم فرستاد منو سه دکتر دیگه الان عالیم حتما ب دکترت بگو

به امید هفته 40😭🤣🤣🤣

من دارم 🤦🏻‍♀️

من دارم ، امروز رفتم اکو و نوار قلب ، خداروشکر نرمال بود همه چیز

تو بارداری طبیعیه من ۱۳۵ پایین نمیومد

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی