سلام من داشتم اوایل بار داریم با دکترم در میون گذاشتم فرستاد منو سه دکتر دیگه الان عالیم حتما ب دکترت بگو
به امید هفته 40😭🤣🤣🤣
من دارم 🤦🏻♀️
من دارم ، امروز رفتم اکو و نوار قلب ، خداروشکر نرمال بود همه چیز
تو بارداری طبیعیه من ۱۳۵ پایین نمیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.