اقوام ما هم پیش دکتر نیک نفس زایمان کرد خیلی خیلی راضی بود منم الان تحت نظر دکتر نیک نفسم ایشالله اونجا زایمان کنم
دوستم اونجا زایمان کرد چند ماه پیش
چون با بیمه بود راضی بود
صارم من چهار ماه اول رفتم اونجا
تا کنون میخوری میفرسته سونو آزمایش
من آزمایش انتی چون جایی دیگه داده بودم الکی گفت باید اینجا ی سلفری بدی
با بیمه های تکمیلی ام آنلاین قرار ندارن برا سونو آزمایش
هزینه بیمارستان الان شده ۸۰میلیون با بیمه تکمیلی باشی نصفشو تکمیلی میده اگه آنلاین بزنم نصفشو باید خودت بدی
یا اینکه کلشو خودت میدی فاکتور بهت میدم میری بیمه میگیری
من رفتم پیامبران بعد از اون
من زن داداشم پارسال زایید اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.