۲ پاسخ

سلام
علائم بعد از آمپول آزاد سازی درد نوک سینه و حتی درد زیر شکم هست
من هر ماه که آمپول میزنم همین جوری میشم و کلا به خاطر این که هورمون هات بهم میریزد و حتی بعد از آمپول 4روز زود تر پریود میشدم برای بعضی چند روزدیر تر از موعد
ان شالله که شما این ماه جواب بگیری و باردار بشی خیلی ها با آمپول آزادسازی باردار شدن

من نمیدونستم باردارم تنها علائمی که داشتم دردت نوک سینه بود انشاالله که بارداری عزیزم

سوال های مرتبط