سلام
علائم بعد از آمپول آزاد سازی درد نوک سینه و حتی درد زیر شکم هست
من هر ماه که آمپول میزنم همین جوری میشم و کلا به خاطر این که هورمون هات بهم میریزد و حتی بعد از آمپول 4روز زود تر پریود میشدم برای بعضی چند روزدیر تر از موعد
ان شالله که شما این ماه جواب بگیری و باردار بشی خیلی ها با آمپول آزادسازی باردار شدن
من نمیدونستم باردارم تنها علائمی که داشتم دردت نوک سینه بود انشاالله که بارداری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.