۹ پاسخ

میگن سبکه اما پسر من یکم ازیت شد بستگی ب بچه داره هرکی یجوره

انگار نه انگار

عکس دخترتون رونشون پسرم دادم پشت سرهم داره توگوشی بوسش میکنه😂😂😂ولی میگم مامانو بوس کن نمیکنه

خیلی سبکه

دوتاس یکی تو دس یکی تو پا و اینک اصلا تب نداره ولی من برا پیشگیری از تب قطره استامنیفن ی بار دادم ولی بازم باید حواست باشه

دوتا میزنن خیلیم سبکه
استامینوفن لازم نداره ولی من بعد واکسن دادم تا راحت بخوابه
ممکنه یه درصد خیلی کمی بعد چندروز دونای ریز روی بدنشون بزنه که طبیعیه ازبین میره
دختر من نزد فقط اینو گفتم یوقت زد نگران نشی

دختر من امروز زد
دو تا بود ،هر دو دستش زدن
یار فقط استامینوفن دادم تا حالا تب نکردع

وای خدا موهاشو
کی راه افتادعزیزم دلاریس جون

میگن دوتا هست

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولو 😍🤌 مامان نفس کوچولو 😍🤌 ۱ سالگی