سلام مامانا شما شیر خشک هم جلو جلو می‌خرید چه مارکی گرفتید ؟؟

۷ پاسخ

نه جانم طبق تجربه خودم و اطرافیان بدون تجویز پزشک متخصص اصلا

اره چون ممکنه شیرت همون اولش نیاد بچه گشنه میمونه

من اپتامیل ۱ گرفتم

من میخواستم اپتامیل بگیرم اما چون سخت پیدا میشه ببلاک میگیرم

من‌که نمیخرم برای دخترمم نخریدم ولی نمیدونم چرا یه دفعه شیرم برگشت دخترم شیر خشکی شد الانم نمیخرم انشالله که شیر داشت باشم خیلی سخته

ن بیشتر از یه قوطی نخر چون معلوم نیس ب معده بچت چی بسازه

من فقط یه قوطی ببلاک گرفتم میگن به شیر مادر نزدیک تره برای بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری