سلام میشه بگید چی نوشته نرماله همچی یا نه؟

تصویر
۳ پاسخ

چه جالب تا حالا سونوگرافی دست نوشته ندیده بودم

دوقلوه؟ تا جاییش که متوجه شدم یکیش سفالیک یکیش بریچ، رشد یکیش هم بهتر از یکی دیگه س، جنین ۱ دور شکمش صدک ۷ درصده، جنین ۲ ، ۴۸ درصده
وزنشون هم یک ۴ درصده، دو ۴۲ درصد

واضح نیس

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان 𝑻𝒂𝒉𝒂🩵✨ مامان 𝑻𝒂𝒉𝒂🩵✨ ۲ ماهگی