اگه عجله دارب خوب بزن، اگه منفی بود دیگه نزن تا پریودی اگه نشدی اون زمان بزن
بعد اینکه اقدامت ۲۲ روز قبل از پریودی هم حساب کنی یعنی تایم تخمک گذاری نبوده
بله ۱۰۰٪سیکلت چند روزه بوده گلی؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی ؟؟علائم چیا داری؟؟
نه بابا خیلی زوده یه هفته که از موعدت گذشت بزن
من از روژان راضی نبودم خراب بود
تو اون سری ام پرسیدی بعد جالب بقیه و هر روز مسخره میکنی😐😂
نه عزیزم کم پیش میاد باید بگزره بعد چند روز موند تا پریودت؟؟؟
عزیزم باید از پریودیت بگزره تا نگذره که نشون نمی ده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.