۱۶ پاسخ

من پینو از شامپو خوشم نیومد. موهای بچمو خشک میکرد
ولی فیروز رو خیلی راضیم

من شامپوشو خوشم نیومد ولی شیشه و پستونک و ایناش خوبه

هرچی پول بدی اش میخوری چیزای مهم چیکو بگیر

هر محصولی که مدنظرته برو نظرات دیجی کالا رو بخون کمکت میکنه

مارکش ایرانیه و خیلی معروف و خوش قیمته
خیلیا هم راضی ان

آره عزیزم خوبه من خریدم راضیم

شیشه شیر بنظرم چون بچه دل درد میشه و اینا خوبشو بگیر ولی بقیه چیزا بی بی لند خوبه من فقط شیشه شیر و خوب میگیرم که کولیک نشه

بیبی لند برای دخترم دوسال پیش هرچی میگرفتم عالی بود.
ظاهر شیکی هم داره و تنوعش زیاده

من برا بهداشتی میخام از داروخونه شامپو و اینا ایروکس بخرم فک میکنم خوب باشه پستونک و پوار بینی و دارو خوری اینام بی بی لند

بله خوبه 💕

اره خوبه

کیفیتش خوبه من دوس دارم با چیکو در یه حده بنظرم

محصولاتش خوبه انگاری کلا

بی بی لند قیمتاش خوبه کیفیتش معمولی

آره عزیزم خوبه

تعریفشو اینجا شنیدم

سوال های مرتبط

مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری