مامانا شربت امگا ۳ از چن سالگی مجازه

۳ پاسخ

عزیزم چرا دکتر این شربت مینویسه؟
یعنی منظورم اینه تو آزمایش نشون میده

روش نوشته از سه سال ولی دکتر برا دخترم از دو سالگیش گفته بدین

روشون نوشته

سوال های مرتبط