خانوما چندروز بعداز سزارین مرخص میکنن

۱۳ پاسخ

من ۴۸ساعت نگهداشتن

۲۴ساعت

من که بعد از سزارین انقدر درد کشیدم که خدا میدونه
شکمم داشت میترکید
دستشویی نمیتونستم برم کلی بهم ملین دادن ولی فایده نداشت تا فردا شبش ساعت ۸:۳۰ یه‌کم رفتم‌دستشویی‌راحت شدم

اگه مشکلی نداشته باشی کلا۲۴ساعت نگه میدارن بعدمرخص میکنن

خواهر شوهرم سر دخترش دوشب بستری بود چون اکسیژن بدنش کم شوده بود

من فردا ظهرش مرخص شدم
فقط تجربه میگه اگر شکمت هم کار نکرد بگو کار کرده بزار مرخصت کنن

بیمارستان خصوصی یه شب نگه داشتن

ی شب نگهت میدارن

۲۴ساعت.

عزیزم شما ای وی افی بود سزارینت اجباری بود یا اختیاری ؟

یک روز

اگر مشکلی نباشه یک روز بعد زایمان مرخصی میکنن

من این زایمانمو مجبور شدم بخاطر جنگ برم دولتی دو شب نگه داشتن

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا ۳ ماهگی