۴ پاسخ

من میدم
یک سیسی عزیزم

من پدیا بست میدادم دکتر اینو نوشت بجاش . رو رشد و وزن بچه تاثیر داره?کسی استفاده کرذه ?

اینم ویتامین هست اره دادیم

اینم ویتامین a d هست

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی