۲۶ پاسخ

عزیزم وقتی نون خشک خوردی شرایط زندگی خوبی نداشتی سن زیادی هم نداری میایی اینجا میگی خب معلومه منم الان همین بهت میگم چرا 4 تا بچه دیگه یکی نه دوتا حالا سومی شاید از دستت در رفت دیگه چهارمی چرا بدنیا اوردی که چیزی برای خوردن نداشته باشه بچه به این روز بیفته اخه یکم دل خودت برای بچه نه نه برای خودت نمیسوزه با این سن سزارین هم که میگی شدی شوهرتم که کار نمیکنه توی روستا که زندگی میکنی کمک هم که نداری مشخصه از نوشتنت که سوادم زیاد نداری چرا همش پشت هم بچه اوردی اخه عزیزم یکم بشین فکر کن برای خودت این حرف نمیزنم بگی دل منو شکستن اخه این کار گناه کردن بیشتر شما فقط بچه بیاری نتونی هیچ چیزشو تامین کنی گلم

سخته خداکمکتون کنه ولی وقتی شرایطتو میدونستین چرا بچه اوردین ؟

مامان جنید
جواب مامان مانیاز بده شاید مشکلت حل شد...
دیگه راحت شدی
کلا به فکرتم برات دعا میکنم حداقل کاری که از دستم برمیاد خدا بچه هاتو برات حفظ کنه عزیزم انشاالله بچه هات به یه جایی برسن که با افتخار بهشون نگاه کنی گلم

زنگ بزنا فردا به اون دکتر

عزیزم ی نفر هست ک میخواد کمکت کنه مالی شرایط خوبی داره میگه شوهرم یا کسی رو میفرسته میاد شرایطتون رو میبینه و کمک مالی میکنه اگه دوست داری شمارتو بده ک بدم بهش زنگ بزنه بهت ادرس بگیره

فردا زنگ بزنا گلم بع دکتر آذری زبونه

خدا لعنشون کنه ایشلا خواهر ی عکس از پسر گلم بزار ببینم گور بابای اینا ولشون کن شماره تماست هم بزار ی مبلقی بزنم

عزیزم الان جنید چطوره؟

عزیزدلم،امیدوارم پسرگلت حالش به زودی خوب بشه،میشه یه شماره کارت برام بزاری یه هدیه کوچیک از طرف من براش بخری؟؟ممنونت میشم

مامان جنید تو واقعا مادر قوی هستی و خیلی خانمی ک داری زندگیتو ادامه میدی
من اینو به عنوان یه پیشنهاد میدم
ببین ترشی درست کن سبزی خوردن قرمه آش پاک کن بفروش به همسایه هاتون بگو من میخوام کار کنم و اینارو درست میکنم با مغازه دارا صحبت کن حتی میتونی با گوشی بفروشی

ایناروولش کن آینجا ادم م ر ی ض زیاده پسرت بهتره؟شرایط چجوریه عکسشو گذاشته بودی الان دیدم دلم براش کبابه بمیرم براش چقدر بچه اذیت شد چقدر درد کشیده میدونم توام کنارش خیلی اذیت شدی ایشالله زودی خوب میشه

عزیزدلم امیدت به خداباشه از خودش کمک بخواه خیلی واست ناراحت شدم به جان نفسم الان اوضاع خیلی بدشده وگرنه حتماکمی کمکت میکردم

والا پسر من همه چی میخوره ولی آزمایشش کم خونی نشون داده پس خودتو ناراحت نکن به خوراک نیست ولی خدا انشالله بی نیازت کنه از هر چی که آرزوشو داری

عزیزم کاش وضع مالیم خب بود کمک میکردم بت ولی خودم الان شرایطم خوب نیس

عزیزم میشه بگی الان چی احتیاج داری؟
بچتو بهداشت میبردی قطره ویتامین و اهن بهت نمیداد؟؟

اهمیت نده گلم
تو خدا رو داری. و یه عالمه مامان مهربون فرشته گهواره که دلشون برای تو و جنید میتپه
😘هر موقع بتونم سعی میکنم هرزگاه یه کمک هایی بهت بکنم
آدرس پستی تو لطفا برام بزار عزیزم

میشه یه شماره کارت بزاری ؟

عزیز دلم ایشالله زود مشکلت حل بشه منم دخترمو دو بار بستری کردم قشنگ حالتو درک میکنم 🙂
ببخشید این سوال هارو میپرسم خواستی جواب بده
همسرت کار نمیکنه؟؟

خودتو ناراحت نکن انرژیتو بذار واسه جنید
تو خیلی مامان قوی و خوبی هستی که اینجوری پشت بچتی و بهش میرسی
تنهایی رفتی دنبال درمان بچت هرچی از دستت برمیاد انجام میدی
حرف بقیه رو‌‌ ول
بچتو بچسب امیدت به خدا باشه
ادم نفهم همه جا هست تو ناراحت نشو

عزیزم ناراحت نشو آدم ک ث یف مریض اینجا زیاد هست منم دیشب چنان دلمو شکستن فقط وفقط واگذارشون کردم بخدا که خداحوابشونو بده از زندگی کسی خبر ندارن نظر هم میدن خوب رد شو آدم مر ی ض چرا باید دل بشکنی بعد رد بشی

هر شب سوره ذاریات و بخون واسه گشایش عالیه. هر وقت بخونی تا ۲۴ساعت خدا درهاروبه روت باز میکنه. با نیت خالص بخون انشاالله به حق این شب‌ عزیز خود امام رضا دل همرو بی غم کنه دل منو تو روهم💔

خدا کمکت کنه عزیزم انشاالله به همین زودیا پسرگلت خوب بشه

خیلی سخته خدا کمکت کنه عزیزم

عزیزم خداوندخودش توروبینیازکنه ازبنده هاش وپسرگلتوشفابده راست میگه مریم ترشی درست کن بفروش

واااا برا چی میخندن😒😒😒خل شدن مگه؟درکت میکنم آزمایش 3روزگی پسرم گفتن تیروئید داره تا هی تکرار کنیم بعد 6 ماه دکتر گفت نداره از اول آزمایش اشتباه بوده مردم و زنده شدم....
گلم جای تو باشم از کم شروع میکنم رب ترشی هر چی بلدم درست میکنم میفروشم این ملت بیشرفن مسخرت میکنن

توروخدا با دل شکستت دعا کن شوهرمو خانوادش تقاص پس بدن😭😭😭😭💔💔💔💔

سوال های مرتبط