عزیزم سطح شعور و فرهنگ همه ی آدما با هم یکسان نیست ...خودتو ناراحت نکن
مامان جنید داغون شدم برای شرایطتت و حال پسرت خدا کنه هر کس این بلا رو ب سرت آورد خیر از زندگیش نبینه اون پدر لامصبش رفته کدوم گوری چرا بابای خودت اینکار رو باهات میکنه آخه دلم تو آتیشع برات شمارت رو برداشتم برای کمک بهت امیدوارم پسرت زودی خوب بشه بعدشم برو کمیته امداد کمک میکنن من مطمئنم خصوصا اگر روستا باشی برو کمیته امداد شهر تون خب بعد شرایطتت رو بگو مطمئن باش ک کمکت میکنن
عزیزم میشه شمارتوبهم بدی
تاپیکمو ببین عزیزم
🪻🪻 🪻 🪻🪻 🪻🪻🪻🪻
عزیزم، ادما باهم فرق میکنن. سعی کن با درو دل کردن اینجا درد و رنجتو زیاد نکنی. قسمتای خوبشو ببین و باقی شو رها کن بره♥️ تو خدارو داری و این بزرگترین چیزیه که هست
سرت سلامت عزیزم و بجه های گلتو خدا برات نگه داره
مامان جنید جای تو باشم با سوزن دوزی یه زندگی برا خودم و بچه هام میسازم بعدش دوروبرت شرمندت میشن
به اون دکتره زنگ زدی که شمارشو اینجا گذاشتن
مامان جنید میشه بگی چقدر پول نیاز داری واسه درمان جنید؟
و اینکه الان از کجا پول میاری کی بهت خرجی میده؟واسه غذا و خرج زندگی چه کار میکنی؟
بهت نمیومد انقد زود ناراحت بشیا
از هیچکی دلگیر نشو
همینکه ب دلایلی خندیدن خوشحال باش ک شاد شدن.
مامان جنید بنده خدا کارت یارانه وکالا برگشون هم دست اون کسی که شوهرش با اون تصادف کرده
ببخشید مامان جنید من این موضوع روگفتم
عزیزم پسرت چطوره؟
عزیزم پری خانم زیبا رو بیخیال این آدما با کفشای تو که راه نرفتن میان میخندن بزار بخندن خدای تو هم بزرگه
منظورش این نیست پدرم مرغ و گوشت بخره ببرم منظورشون اینه پدرشون هیچ اهمیتی به دختر و نوه هاش که سو تغذیه دارن نمیده براش مهم نیست پسرش مریضه و نیاز به غذا داره براش مهم نیست نوه هاش رنگ به رخ ندارن اگه پدر من بود اگه هیچ پولی هم نداشت میرفت فرش زیر پاش رو میفروخت تا بچه من گرسنگی نکشه منظورش اینه پدرش تکیه گاه نیست والا منی که هفت پشت غریبه هستم به پدرم بگم کمکش میکنه ولی پدر خودش نه با اینکه میتونه منظورش اینه برای پدرش مهم نیست نوه هاش بمیرن یا زنده بمونن در این حد از خونه بیرونشون کرده و این طفلکی هیچ کس رو نداره ۴ تا بچه که بچه آخرش مریضه به همراه همسری بی مسئولیت مونده رو دستش داره گریه میکنه میگه پدرم پشتم نیست پدرم پدر نیست این خنده نداره عزیزان
شوهرت کجارفته؟البته رفتنش براتون بهتره
بودنش عذابه
خونه باباتم نرو میدونم خیلیییی سخته ولی فکرکن نداریشون
ازازدواجت راضی نبودن خانوادت؟
یکم صبوری کن
کمکت میکنیم پسرت یکم بزرگتربشه بعدبری سرکار
ناراحت نباش بعضیا شعورندارن
غصه نخور عزیزم جای شما نیستن که درک کنن ایشالا خدا به همسرت یه عقلی بده ک اینجوری اسیرت نکنه خدا به باباتم یه دل مهربون بده
اینجا عزیزم همه جور ادم پیدا میشه درسته تو اومدی درد دل کردی ولی خب این فضا همه جور ادم هس یکی یچیزی گفته حالتو بدتر کرده بنظرم اینجا نگو بیشتر عصبی میشی
عزیزم خودتو ناراحت نکن
بعضیا بی شعوری خودشونو نشون میدن
عزیزم مقصر خودتی خیلی بد نوشتی اصلا خیلیا منظورتو نفهمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.