۸ پاسخ

الان که خیلی زوده واسه از شیر گرفتن. حداقل تا ۲ سال باید بخورن

میشه برامنم بفرستیش اینجامیزنم نمیاد

بایدداخل کانال ترک شیر باشه

ن میخاستم بگیرم مامانمو مادر شوهرم نذلشتن گفتن تا دو بدع

منم گاهی به سرم میزنه دخترمو زود از شیر بگیرم چون شبا هر یکساعت یکبار بیدار میشه و خیلی کم شیر میخوره نه خودش خواب عمیق داره نه من ، البته قبلش با پزشکش مشورت میکنم

کلمه ترک شیر رو میزنم ولی بالا نمیاره

میشه اسم کانال رو بگین از اینجا نمیشه لینک رو کپی کرد

از شیر گرفتن و پوشک خیلی مهم هست،نباید بدون اطلاع این کار و کرد.چون روح و روان بچه ها درگیر میشه و اینها همه تو بزرگی خودشون رو نشون می‌دن.

سوال های مرتبط