الان که خیلی زوده واسه از شیر گرفتن. حداقل تا ۲ سال باید بخورن
میشه برامنم بفرستیش اینجامیزنم نمیاد
بایدداخل کانال ترک شیر باشه
ن میخاستم بگیرم مامانمو مادر شوهرم نذلشتن گفتن تا دو بدع
منم گاهی به سرم میزنه دخترمو زود از شیر بگیرم چون شبا هر یکساعت یکبار بیدار میشه و خیلی کم شیر میخوره نه خودش خواب عمیق داره نه من ، البته قبلش با پزشکش مشورت میکنم
کلمه ترک شیر رو میزنم ولی بالا نمیاره
میشه اسم کانال رو بگین از اینجا نمیشه لینک رو کپی کرد
از شیر گرفتن و پوشک خیلی مهم هست،نباید بدون اطلاع این کار و کرد.چون روح و روان بچه ها درگیر میشه و اینها همه تو بزرگی خودشون رو نشون میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.