۵ پاسخ

بالشت نزار تشکم نزار پتوش پهن کن رو پتوش بزا ‌

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

دقیقن چند وقتش بود پسرم حتی تلاش نمیکنه غلط بزنه🥲😑😕

اگه دو طرفش رو پارچه لوله کنی بذاری و زیر سرش بالشت فرم دهی بذاری فک کنم نتونه تکون بخوره .
یادمه دختر من ۳ ماهگی اصلا تکون نمیخورد حتی تا ۵ ماهگی
غلت زدن که اصلا .

دلانا منم همینه شبا ب شکم میخوابه اصلا اصلا ب پشت و بغل نمیشه فقط شکم فقط یه ذره دماغش بیرونه نفس میکشه

سوال های مرتبط