۳ پاسخ

نه پاراکید بده..نه استامینوفن..فقط و فقط ایبوپروفن آرومش میکنه.اگه دیدی تبش زیاده.من دخترم خیلی لج داشت و تب و پا درد شدید..بردمش حموم.داخل وان حموم نشست همونجا ایبوپروفن بهش دادم بازی کرد سرحال شد خسته شد خوابید.تا صبح هم بیدار نشد...صبح فقط پا درد میکرد که اونم بازم بردم حموم تموم شد

دستمال نمدار روی پیشانیش بذار، که نبش بالا نره

شربت پاراکید ۴ساعته بده بهش بعد جای واکسنشو اول سرد بذار بعد گرمش کن ک جمع نشه

سوال های مرتبط