۴ پاسخ

وای امان از دوماه اول تولد سخت ترین روزاست نگران نباش میگذره، کولیک ایز رو هم امتحان کن دو بار در روز ۸ قطره اینم عالیه

پدیا بست منم میدم خیلی خوبه همونو بده اگر باز بیقرارر بود گریمچر هم خوبه بدی

دکتر به منم کلی دارو داد ولی دقیقا ۲_۳ ساعت بی قراره ولی با صدای هود و سشوار و دوش حمام عجیب آروم میشه امتحان کنید 🙂

پدیا بست مگه قطره آد نیست ؟ربطی به کولیک نداره .
بیبی کر هم برای اینه که شکمش کار کنه .برای رفلاکس نیست عزیزم

سوال های مرتبط