۷ پاسخ

گریمچر برای اینه که زور نزنه زیاد موقه دستشویی برعکس میگی شما

عزیزم من دخترم خیلی نفخ داشت خیلی گریه میکرد و زور میزد بردم دکتر قطره پدی لاکت و کولیکز و گریپ میکسچر داد خداروشکر یکم بهتر شده

نده عزیزم

مگه بچت تو این ماه میخنده ؟ پسر من هنوز نخندیده فقط تو خواب میخنده

کولیکز بده خیلی بهتر رفلاکسم نمیاره گریپمیکسچر رفلاکس میاره

مال منم همینجور من هیچی نمیدم بهش امشب از ساعت نه تا الان گریه کرد فقط گریه میکرد شیر نمی‌خورد دستشویی هم کرد پاش شوستم سیر سیر ولی فقط گریه میکرد باد معدش خارج می‌شد اروغ میزد شیر بالا میداد

من برای بچه اولم همش قطره های کولیک و میدادم اتواع اقسامشو میدادم بهش خودم هیچی نمیخوردم با اون وجود هم باز دل درد میشد خیلی اشتبا میکردم
برای دومی حتی یک قطره ندادم بهش همههه چیم‌میخورم از همون روز اول اش رشته ابگوشت...
باورت میشه بچم‌حتی یک شب دلدرد نداشته تا الان
چون دیگ‌معدش عادت کرده

سوال های مرتبط