شکنکن کسزارین
مثل خانم میری مثلخانمبرمیگردی
عوارض بعدشم تا ۳-۴ماه کمر درد داشتم
بعده تقریبا ۱۰-۱۱ماه رژیم وورزش انجام دادم شدم همونیک قبل زایمان بودم
منتها بدیش ک من خیلی رومخمه خط سزارینه اصلا خوشم نمیاد
درد طبیعی زیاده
سزارین م من اندامم بهم ریخت بعدش
بین اینا ریسک سزارین کمتره و ب نظر من بهتره
الان همه میان میگن سزارین اگه میتونی و امکانش رو داری برو سزارین خودتم اذیت نکن
طبیعی بهتره.دردش مثل درد پریود هست یکم شدیدتر ولی بعدش همه چی اوکی هست.باخودت خرما داشته باش قبل زایمان بخور خیلی کمکت میکنه
من طبیعی بودم با آمپول اصلا درد نداشتم فرداش هم پاشدم سرپا شدم سزارین اولش درد نداری ولی بعد بیچاره میشی
طبیعی اگه بتونی تحمل کنی همون پول عملو بعدش بده زیبایی از روز اولم بهتر
بقول دوستمون الان همه میگن سزارین ولی من میگم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.