۱۳ پاسخ

بیشتر به خودت بستگی داره عزیزم،مثلا من به شخصه حتی به طبیعی فکر هم نمیتونم کنم،یبارم سزارین شدم فوق العاده عالی بود اصلا جوری که شنیده بودم نبود

بنظر من همش به خودت بستگی داره بعضیا سزارین میکنن درد ندارن بعضیا دارن خودم به شخصه کورتاژ که شدم تا چند روز شکمم تیر می کشید همین تجربه شد برام که سزارین بدرد من نمی خوره 😅 البته طبیعی رو هم تجربه کردم سر سقط بچه ام اگه همون یکی دو ساعت درد شدید باشه اوکیه🙃

چه نی نی خوشگلی😍

از الان روسری سرش کردین😅♥خدا حفظش کنه

من طبیعی زایمان کردم سن ۱۹ سالگی ولی واقعا بهتر از سزارین هست دردش فقط همون جا وقت دنیا اومدنه بعدش دردی نداشتم راحت نشستم پاشدم شیر میدادم لحظه به دنیا بچه راحت بغلم میگرفتمش بخیه هامم جذبی بودن

اووووووی خدا.خداحافظت باشه نی نی

من طبق تحقیقات خودم میگم بدن ها متفاوت
من مامانم سر زایمان طبیعی پانزده ساعت درد کشید
ولی داداشامو سزارین کرد ب شدددددت راضی بود میگف انگار بچه رو کادو دادن بهم
🟡🟡🟡🟡🟡🟡
عمم دوتا طبیعی کرد ب شدتتتت راضی سومی سزارین اورژانسی شد خیلییی اذیت شد میگ هنوز کمرد درد دارم مخصوصا جای اپیدورالش
میگ تا کمی هوا سرد میشه دردش میگیره
💛💛💛💛
زن عموم از طبیعی اضی بود خیلیییی
بچه دومش چون دوقلو شد مجبور ب سزارین خیلی سختش بود
جاریمم دوتا طبیعی خیییییلی راضی بود
زنداییم گفت سزارینننننن

من طبیعی بودم.دردش واقعا وحشتناکه 😥

گودو. گودوووو🥹🥹🥹❤❤❤عزیزدلم نگاهش. چقد مظلومه

من سزارین شدم راضی بودم اگه سوالی داری بپرس

اوووخی چ‌ نینیه نازییییی🥹🥹🥹

میشه عکسشو ب همسرم نشون بدم؟؟

اوخی این نی نی کیه 😍😍😍😍

سوال های مرتبط

سـایـه مـاه🤍 سـایـه مـاه🤍 قصد بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری