هنوز بچه ای ندارم ولی ترجیحم طبیعی هست اول اینکه روند طبیعی بدن هست و اینکه همون لحظه درد میکشی و تموم میشه
والا من خودم سزارین
من سر دوتا زایمان هم بودم حقیقتا در خودم تحمل اون حجم از درد طبیعی رو نمیبینم
هرکس با توجه به شرایط خودش باید تصمیم بگیره
هیچکس نمیتونه برا بقیه نسخه یکسان بپیچه
سزارین گلم
والله شرایط طوری شد که سزارین شدم اجبارا ولی فک نکنم توان و روحیه طبیعی رو داشتم
من شکم اولمه ولی میخوام طبیعی زایمان کنم چون خیلی زیاد از بدی های سزارین شنیدم
من دخترم طبیعی،بود همون دوساعت سختی زیادی کشیدم امد بعد از زایمانم همه چی تموم شد,الانم باردارم بازم ترجیحا زایمان طبیعیه هیچوقت حاضر نیستم جراحی کنم
من طبیعی بودم درسته درد داشتم ولی بعد دنیااومدن دیگ هیچی نبود و سرپابودم
طبیعی چون دردش همون یه روزه سزارین تا اخر زجر میکشی
و دوتا دوستام با سزارین و طبیعی
سزارین بچه ش 8 ماهشه اذیته همچنان
طبیعی
چون فقط هین زایمان درد داشتم و ده دقیقه بعدش هیییچ دردی نداشتممم
فقط سزارین باور کن در حد پریودی هم درد ندارع عالیه عالی
طبیعی خیلی سخته یعنی منی که سقط داشتم و دردش میگن مثل زایمان خیییلی بد بود سزارینم یک صدم اون سقط درد نداش والا تازه پمپ درد بگیری و مورفین بزنن برات انگار زایمان نکردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.