۸ پاسخ

هیچی نمیشه نگران نباش

والا من تو همه غذاهام ریختم🤣

من که همیشه تو غذا هام می‌ریزم چرا آنقدر می‌ترسی .نباید دم کرده شو بخوری

منم بارها تو غذاهام مث ادویه بوده هیچی نمیشه حتی همون زعفرونم دکترا میگن توی حجم زیاد دم کنی بخپری بده

من هروز تو غذاهام میریزم به عنوان چاشنی

من تقریبا به بیشتر غذاهام میزنم.. در حد چاشنی ایرادی نداره نباید دم کنی بخوری تو حجم زیاد

با ی بار و ی ذره چیزی نمیشه نگران نباش
منم ی بار تو ماکارونی خوردم

هیچی نمیشه با یبار نترس

سوال های مرتبط