خانما قند من بالاست لطفا کمکم کنید سر درنمیارم

تصویر
۳ پاسخ

نه گلم نرماله،اما گروه خونیت منفیه آمپول زدی؟

ن گلم 91 هست

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی