قندم بالاست؟قند دارم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه نرماله

الان گرفتی یا ۷ ماهگی؟نداری

عاليه

نه عالیه

خداروشکر
خودمم دیدم بین محدوده ی نرماله ولی چون علائم قندم دارم شک کردم.ممنون از همه

نه خوبه

قند ناشتا ۷۶ ۲ساعت بعد از ناشتا ۱۱۰ و رقم خوبیه

نه خوبه قندت✌️

نه عزیزم خوبه

ن نرمال نرمال نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۸ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی