۱۰ پاسخ

ممنون دوستان

گریپ فروت برای قند خوبه ،میاره پایین

سیب و خیار

هندوانه و خربزه و طالبی اصن نخور قند رو میبره بالا

سیب برا شما عالیه

گیلاس/گلابی/هلو/خیار سبز

سیب قندتو یهو بالا نمیبره خوبه خاصیتشم خوبه.بقیه میوه ها هم اگر هوس کردی کم بخور

و طالبی هم اگر خیلی شیرین نباشه اوکیه،طالبی ازین سبزا نه ملون و جانان

خیار،آلو,سیب،گلابی

خیار

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی