۴ پاسخ

عزیزم اکو قلب بیمارستان مهدیه چجوری نوبت گرفتی .بچه منم لکه سفید روی قلبش دیده شده دکتر گفت برم اکو قلب جنین

نه هم قند خون ناشتا خوب بوده هم اون دوتا

قند من ۹۸ناشنا
۲ساعت بعد صبحانه۹۶
۲ساعت بعد نهار ۹۲

عالی مال منم همینجوری دقیقا همین اعداد
فقط قند دوساعته ۹۹ شد از من

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گندم خانوم مامان گندم خانوم ۸ ماهگی