ولع شیرینی دارم ینی قندم بالاست؟

۵ پاسخ

نه ربطی نداره. من قند ندارم ولی شیرینی دوس دارم

وای مننننن عاشق شیرینی ام ولی قندم بالاست😭😭😭

آخ منم دلم چقد میخاد. قندم لب مرزه. فردا باید تکرار کنم 🤕

نه.منم ولع دارم.قندمم نرماله

منم همش دلم نوشابه دلستر میخواد🥲

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی
مامان کوثر👼👼 مامان کوثر👼👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی