خانوما قندم چطوره چقد بالاست ؟

تصویر
۴ پاسخ

گفتم شاید دیابت بارداری داشته باشم

خوبه قندت
هم ناشتا هم دو ساعته

ناشتا زده ۸۰ خوبه دیگه

بعد غذا خوبه اما ناشتا اصلا معلوم نیست چنده

سوال های مرتبط

مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان golnaz مامان golnaz ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی