قندم بالاست خانوما؟نمیدونم باید چند باشه

تصویر
۷ پاسخ

نه خوبه

خوبه که

ن فداتشم خوبه

مجدد آزمایش قند دادی؟

خوبه

نه اصلا اوکی هستش

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۸ ماهگی
مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی