من بدون قرص وانسولین استفاده نمی کنم
ناشتا ۱۰۰ تا هست زیاده
زیاد استرس نگیر شاید رژیم بده بعد دوهفته بازم تکرار آزمایش میده
یا رژیم باید بگیزی یا دکتر قزص میده بهت
ناشتا ۱۰۰ یکم زیاده فک کنم.ولی دوساعت خوبه
زیاده متفورمین شاید بهت بده دکتر
ناشتا و دوساعت بعد صبحانه هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.