سلام خانوما قندم چطوره

تصویر
۷ پاسخ

من بدون قرص وانسولین استفاده نمی کنم

ناشتا ۱۰۰ تا هست زیاده

زیاد استرس نگیر شاید رژیم بده بعد دوهفته بازم تکرار آزمایش میده

یا رژیم باید بگیزی یا دکتر قزص میده بهت

ناشتا ۱۰۰ یکم زیاده فک کنم.ولی دوساعت خوبه

زیاده متفورمین شاید بهت بده دکتر

ناشتا و دوساعت بعد صبحانه هس

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۸ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۲ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان آنیسا 💗💗 مامان آنیسا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۷ ماهگی
مامان آنا مامان آنا ۸ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ ماهگی