۱۴ پاسخ

قربونت عزیزم🤣🤣🤣
حالا برو داروخونه شربت لاکتوز بخر یکم شل شی🤣

🤣🤣🤣🤣🤣

جر خوردم🤣

انجیر تو آب بنداز گل محمدی دم کن بخور دوباره بیرون رویت برمیگرده به حالت قبلش😅

حالا باز زیاده روی نکنی باز اسهال شی🥸

دهنت سرویس 🤣🤣🤣🤣🤣🤣پار پاررره شدم

آب هویج بخور سریع کار میندازه

وای چقدر دنیز شکل خودت نیست😅

خاکشیر بریز تو آب‌جوش بعد چند دقیقه بخور خیلی خوبه

روغن زیتون، آلو ،بخور😂

🤣🤣🤣خاکشیر بجوشون بخور خیلی خوبه...پر زردآلو خوبه...چیزای ملین بخور...آب فراوان بخور...

🤣🤣همونایی ک وقتی بیرون روی گرفته بودی و خورده بودی رو دوباره بخور

😂😂😂

ای بابا 😆😆😆
بهت میاد خیلی مقتدر باشی

سوال های مرتبط