ی کم خورد میکنم رو نون پنیر یا حریره گردو درست میکنم ی وقتاییم خودش برمیداره گاز میزنه
پودر برای فرنی و بستنی، خورد هم میکنم با پنیر
پودر میکنم میریزم رو بستنی فرنی کاچی شله زرد
رنده کن
پودر میکنم یه ذره شیر انگور میزنم. توپک درست میکنم میخوره یکی دوتا کوچلوشو میخوره
خورد کن بریز داخل پنیر بهش بده سردی پنیر هم میگیره من از اولین روزی که بهش پنیر دادم با گردو دادم
من خورد میکنم میزارم جلوش خودش برمیداره میخوره... رو پنیر رنده کنی یا تو فرنی هم بریزی خوبه...
رنده کن، بریز تو فرنیش
با پنیر قاطی. میکنم
پودر میکنم رو پنیر میریزم نون پنیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.