سلام مامانا شما هرروز فشارتون رو میگیرید؟؟

۴ پاسخ

اره من هر روز میگیرم

ن

من هر موقع احساس بدی میکنم فشار میگیرم میبینم زیاد شده

دستگاه دارم تو خونه هر موقع حالم بده یا سرم درد می‌کنه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان فِسقِل مامان فِسقِل ۶ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد