۶ پاسخ

سلام عزیزم این قطره برا کولیکش خوب بود؟؟ پسر منم خیلی اذیته کولیک داره

برو خدا تو شکر کن که آرومه
من پسرم پوستمو می‌کنه هرشب از ساعت ۱۱ به بعد
الانم رو‌ پاهامه هر چند دقیقه ای باید راه ببرمش

اندازش همون یه قطره چکانش نیم سی سی خوبه و دکتر به من گفت تا سه بار در شبانه روز میتونی استفاده کنی نترس چیزی نمیشه

وای وقتی خواب عمیق میرن ادم میترسه میگ نکنه گشنه است فشارش افتاده یا چی 🥲🤦‍♀️ ولی وقتی هم نمیخابن دیونه میشیم😀

وای منم هر وقت قطره میدم بعدش عذاب وجدان میگیرم میگم حتما توش خواب اور داره😕😕

نه هیچی نمیشه نترس ، بچه من بدون دارو خواب عمیق میره منم میترسم هی میگم وای چرا بیدار نمیشه سر و صدا هم میکنیم بیدار نمیشه ولی چیزیشون نیست فقط خوابن

سوال های مرتبط