تو سنوگرافی میفهمن ریه تشکیل شده یا نه؟

۳ پاسخ

اره فکر کنم میفهمن
برای من یادمه تک تک اعضا رو نام برد
حتی انگشت شمرد، پرده دیافراگم، بطن چپ و راست و....
دیگه یادم نیست ریه هم جزوش بود یا نه

ن فک‌نکنم

نه
فقط تنفس رو میبینن

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌وهشتم بارداری