۵ پاسخ

شیافش کن

پسر من ک تبش ۴۰ بود با شیاف ۳۸ شد ولی شربت ایبوپروفن دکتر داد تبش رو قطع میکرد کامل عالی بود

اثرش دیگ بین همون ۲۰تا ۲۵دقیقه هس من دستمال خیس کردم رو پیشونی و پاهاش گذاشتم لباسشم کم کن

چقد گهواره امشب همه بچهاشون تب دارن
پسر منم تب داره ساعت ۲نیم استا دادم پایین نیومد ۴نیم شیاف بروفن گذاشتم خوب شد

من شیاف دیکلوفناک ۵۰میزارم
اثرش از استامینوفن بیشتره

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی